הימים ימי קורונה ודור המרפסות החל לשאול את עצמו היכן עובר הגבול של הבית שלו וכמה אפשר למתוח את הגבול הזה ולקבל יותר מרחב ואיכות חיים. הפתרון של מנובילד להוספת חדרים מרפסות והרחבה של מרפסות קיימות התאים בדיוק לרוח התקופה. כך נולדה מהפיכת המרפסות של מנובילד >>

מהפיכת המרפסות החלה

לטובת הקמפיין גייסנו את הפרזנטור הטבעי והמתבקש ביותר למהלך. הלא הוא הרצל, האיש והמרפסת, חוזה מדינת היהודים.
סיפקנו לדמות המאוירת שלו תנועה קלה, משפט עם חזון והפצנו את הבשורה בבאנרים ופוסטים בכל רחבי הרשת.

המהפיכה מגיעה לסושיאל

השלב הבא היה להפיץ את הבשורה בכל הערוצים הרלוונטיים, בראשם: גוגל / פייסבוק / אינסטגרם. 

לצד קמפיינים שיווקיים שכל מטרתם היה להביא לידים, התחלנו לעבות את השורות ולבנות את הנכסים הדיגיטליים של החברה:
אתר אינטרנט, עמוד פייסבוק, פרופיל אינסטגרם ומערכת ליצירת דיוורים, סמסים ואוטומציות. 

בעזרת כל הנכסים הללו הצלחנו לבנות מסעות לקוח מקצה לקצה ולשפר באמצעותם את יחס ההמרה.

את כל הטוב הזה הלבשנו על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר שיש, לניהול כל הקמפיינים, התוכן והלידים​

חיבור כל הקמפיינים למקור אחד

בקרה וניהול הביצועים וה-ROI

היזון חוזר בשיטת הלידבק

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן